De Merchandise Club van 100

Veel voetbalverenigingen hebben tegenwoordig last van financiële tekorten. Daarnaast moet er geïnvesteerd worden in veel kleine dingen en deze kleine dingen bij elkaar kosten vaak veel geld.
Taak voor een vereniging om daar creatief mee om te gaan. Om onze vereniging hierin te helpen/ondersteunen is het idee ontstaan om ‘De Merchandise Club van 100’ van SVV Scheveningen op te richten.

Wat is ‘De Merchandise Club van 100’?
‘De Merchandise Club van 100’ is niet zozeer een club waarin honderd mensen zitten of waarin alle leden van de club minimaal honderd jaar zijn. ‘De Merchandise Club van 100’ is een soort partnerschap met de vereniging, zij brengen mensen bij elkaar om kansrijke projecten te faciliteren die niet uit de normale begroting van de vereniging gedaan kunnen worden.

Men betaalt jaarlijks minimaal 50 euro. Dit geld wordt gebruikt voor investeringen/projecten binnen de vereniging.
Dit geld wordt geïnvesteerd in projecten die echt noodzakelijk zijn voor onze club. ‘De Merchandise Club van 100’ bepaalt de investering én houdt hier de controle op.

Maar wat krijgen de leden van ‘De Merchandise Club van 100’ ervoor terug?
• Iedereen krijgt een vermelding op een mooi publicatiebord als lid van ‘De Merchandise Club van 100’.
• Vermelding op de website van SVV Scheveningen.
• Extra exposure bij regionale collega-ondernemers.
• Informatie over de gefinancierde projecten.
• Een enorme dankbaarheid vanuit de gehele club.

Aanmeldingsformulieren zijn verkrijgbaar bij ons kraampje: Al 'Et Nôdege.
U kunt het jaarlijkse bedrag van (minimaal) € 50,- overmaken op bankrekeningnummer
NL87 RABO 0317 2043 00 t.n.v. SVV Scheveningen.

Sportgroeten,

Team Merchandise.